چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA

پنج شنبه 21 آذر 1392
ن : lafee

چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA

چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA

نفروپاتی IgA ، همچنین به عنوان بیماری برگر شناخته شده است، با رسوب کمپلکس ایمنی و IgA در گلومرول مشخص می شود. این بیماری در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت بدون درمان صحیح است. بنابراین حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA در است از اهمیت زیادی . چگونه به حل پیچیده ایمنی ؟

در حال حاضر، روش معمول مورد استفاده در کلینیک برای درمان نفروپاتی IgA در است به استفاده از آنتی بیوتیک برای از بین بردن التهاب ناشی از رسوب کمپلکس ایمنی بدن. برخی از آنتی بیوتیک های موثر برای آن را می تواند برخی از علائم به سرعت برطرف می باشد. اما آنتی بیوتیک ها درمان ایده آل نیست زیرا می تواند مشکل را حل کند اساسا . ضایعات کلیوی به طور مداوم در سایز بزرگ خواهد شد. پس چگونه به درمان نفروپاتی IgA را از ریشه .

روش ریشه برای درمان نفروپاتی IgA در است به حل پیچیده ایمنی و تمیز کردن خون است. چگونه به حل پیچیده ایمنی ؟ در اینجا من به شما یک روش درمانی موثر ، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معرفی . در این روش درمانی از طب سنتی چینی توسعه یافته است. اما آن را متفاوت از آن است . این ساخته شده است برخی از پیشرفت . این است که به خارج با یک دستگاه اسمز ، که کمک می کند تا به نفوذ در گیاهان به ضایعات کلیوی استفاده می شود. گیاهان دارای اثر قابل توجهی در حل پیچیده ایمنی در گلومرول . در همان زمان، گیاهان نیز می تواند سلول های کلیه آسیب دیده ناشی از پیچیده ایمنی تعمیر.

برای درمان نفروپاتی IgA به طور کامل، اقدامات بیشتری باید انجام شود . این است که برای تمیز کردن خون است. رسوب پیچیده ایمنی خواهد التهاب شود. افزایش عوامل التهابی در خون بیشتر خواهد شد آسیب کلیه ها. آلودگی خون درمان استفاده می شود برای تمیز کردن خون توسط تخلیه عوامل التهابی و دیگر عناصر آلودگی از خون است. خون تصفیه شده به یک محیط زیست پاک برای بازیابی از کلیه ها فراهم می کند.

هنگامی که پیچیده ایمنی است حل شده و خون تصفیه شده ، کلیه خواهد شد تابع به تدریج دوباره به دست آورد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نحوه درمان نفروپاتی IgA در ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.